lørdag den 25. februar 2012

One to Watch: Saoirse Ronan

Hun er pigen med det ret sære navn, som jeg ikke kan få min tunge til at udtale - hvertfald ikke sådan helt korrekt!
Derudover har hun en slående lighed med Chloë Sevigny, og et pænt repertoire bag sig, taget hendes alder i betragtning.

Hun er gået hen og blevet en meget smuk ung dame!


I filmen "Atonement" med Keira Knighlty og James McAvoy gjorde hun sig rigtig meget bemærket,
og høstede en del anderkendelse


Peter Jacksons "The Lovely Bones" vandt hende endnu flere nomineringer og anderkendelse


I Hanna så vi en mere hård og barsk side af Saoirse Ronan, men det klædte hende!

I 2013 kan du glæde dig til at se hende i "The Host", en filmatisering af Stephenie Meyers bestseller

Det var bare et lille uddrag af hvad denne talentfulde unge kvinde har lavet, så hold øje med hende, der skal nok være en stor fremtid i filmbranchen til hende!

- Maj :D

2 kommentarer:

  1. OMG, The Host!!! Hvorfor vidste jeg ikke at den kom som film? At glææææde sig.

    SvarSlet
  2. Jeg har desværre ikke fået den læst endnu, men jeg glæææder mig også for vildt og blev ret så begejstret da jeg så at den (endelig) bliver filmatiseret :)

    - Maj :D

    SvarSlet