tirsdag den 7. februar 2012

Masser af film links!

Nu hvor jeg sidder og arbejder med film til daglig som praktikant, så føler jeg mig nødsaget til at holde mig opdateret *dybt suk* ha ha ha... Så ville lige dele mine film links med Jer, hvis I også vil holde jer opdateret med nyheder af film, anmeldelser etc.
Alle de ovenstående links er fine, og der kommer trailers og der er masser af anmeldelser, mange af dem ligner hinanden med konkurrencer og lign. men de er meget sjove lige at trawle igennem hvis man har tid!
  • Roger Ebert
    • Yndlingsanmelder! Ebert og jeg er 90% enige, han skuffede dog lidt da han gav MI4 3½ stjerne - Pyha... meget gavmildt!
  • Ann Lind
    • Nogen hader hende, andre elsker hende - jeg gør ingen af delene, jeg synes bare hun er dygtig og vi deler samme mening om de fleste film!
  • Kim Skotte
    • Han er Grand/Camerafilm fan, så ham holder jeg et vågent øje med, og det at jeg har delt en øl med ham (på hans regning - ahem, jeg ER en fattig studerende, ikke?) gør jo ikke tingene værrer ;D
  • iByen
    • Jeg er bare Politiken fan, har læst den avis siden jeg var barn - ja I læste rigtigt, min far tvang mig som barn til at læse den, ha ha ha...
Ellers bruger jeg også virkelig meget Wikipedia, imdb og Kino.dk, men de links går jeg ud fra alle kender, dog er der her alligevel!

Jeg er sikker på at der er mange federe og bedre links, jeg er selv stødt på en masse amerikanske, men jeg kan jo ikke bruge AL min tid på at læse om film, der skal også være plads til at se dem!

Indenfor den nærmeste fremtid skal jeg se:

My Week with Marilyn
The Artist
Hvidsten Gruppen

Så stay tuned, I skal vel ikke gå glip af noget ;D

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar