mandag den 13. februar 2012

My Crush!



I kan lige så godt vænne Jer til det - jeg har et mega crush på denne talentfulde, unge, smukke stjerne! Jeg har nævnt ham før HER

Hvis I lige har taget Jer tid til at se ovenstående video, så er jeg sikker på I vil have det på samme måde ;)

Stadig ikke overbevist så tjek med her:

En lidt ung version, men cuteness factoren hersker helt sikkert!

De pæneste og reneste træk jeg længe har set, men med et twist - han er ikke helt så meget
prettyboy som Armie Hammer!

Jeg er solgt - skulle I være i tvivl!


Nu er jeg ikke kun fascineret af denne unge mand baseret på hans udseende, så overfladisk er jeg ikke *ahem*, men hans skuespils talent er heller ikke til at tage fejl af, men det vil jeg lave et særskilt indlæg om!

- Maj :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar