lørdag den 4. februar 2012

One to watch: Armie Hammer

Set i lyset af min seneste biotur J. Edgar - så synes jeg at, jeg ville trække jeres opmærksomhed på Armie Hammer, som jeg er sikker på, vi vil se meget til i fremtiden:



Han er måske lidt for meget "pretty-boy" efter min smag,
men man kan ikke komme uden om de der smukke øjne og meget rene træk!

Armie Hammer som tvillingerne i "Social Network"


Som Colson, Edgar's "partner" i J.Edgar"

Næste udspil bliver i en romantisk eventyrfilm "Mirror Mirror" med Julia Roberts,
hvor han spiller Prinsen, hvem ellers?

Jeg har desværre ikke set "Social Network" hvilket helt klart er en fejl, men Armie Hammer har jeg fulgt lidt med i, da jeg stødte på ham første gang i en tv-serie der hedder "Reaper", den blev cancelled efter 2 sæsoner. Hammer spillede utroligt overbevisende efter min optik i "J. Edgar", og gav mig en lyst til at se flere facetter af denne smukke mand, jeg håber bare at man i fremtiden vil bruge ham til noget andet og mere end at spille smukke prinser der redder prinsesser...

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar