onsdag den 1. februar 2012

One to watch: Ezra Miller!



Gør Jer selv den tjeneste og se denne her trailer - eller endnu bedre, se filmen når den har premiere! Jeg lover at den er alle pengene værd, og mere til!

Jeg vil ikke skrive så meget om filmen - endnu! Det kommer, men det jeg vil fremhæve er Ezra Miller!

Han er en formidabel skuespiller, virkelig talentfuld og utrolig smuk! Ja, ja, han er ret ung (19 - Gisp) men derfor kan man jo godt synes at drengen er hjerteskærende smuk - for det er han!

Jeg har lavet lidt research på ham, og de interviews der er med ham og de valg af roller han har haft, gør at man skulle tro at han er ældre end han er! Jeg læste et sted, nogen (måske ham selv?) beskrev ham som en "gammel sjæl" - og det er ret rammende, jeg mener han er enormt veltalende og filosoferende i hans tankestreg, og langt dybere end hvad man forventer af en dreng der kun har eksisteret i 19 somre!

Ezra Miller er ikke så kendt herhjemme i lille DK, da de fleste af hans film er indie-film, og de bliver ikke altid distribueret så bredt, men nogen af jer har måske set ham i Royal Pains eller Californication hvor han medvirkede i 5 afsnit.

Jeg er slet ikke i tvivl om at han nok skal ramme det danske samfund som en atombombe, når "Kevin" har haft premiere, den film er intet mindre en genial - og de danske teenagere kan få et idol med lidt mere substans end Justin Bieber eller Zach Efron (hvem siger jeg har fordomme??).

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar