onsdag den 8. februar 2012

Mere jeg glæder mig til...

Superhelte film!

Jeg er stor fan af superhelte, så derfor glæder jeg mig meget til de her tre af slagsen:

Det er seriøst mange superhelte samlet et sted!

The Avengers samler en del superhelte som vi har set på det store lærred i løbet af de seneste år, Thor, Captain America, Hulk (x2) og Iron Man. Jeg er spændt på hvordan det kommer til at tage sig ud! Og når de nu har lavet The Avengers, burde nogen så ikke samle Justice League?

Spiderman bliver re-bootet!

The Amazing Spiderman
Jeg var en fan af den første franchise af Spiderman, specielt fordi jeg er stor fan Kirsten Dunst - hende har jeg mega meget girl crush på!
Dog synes jeg det er meget tidligt at re-boote serien, men hvis det bliver gjort lige så godt som Batman, så glæder jeg mig helt vildt. Og ikke desto mindre, så synes jeg det er en spændende vinkel de har valgt at bruge denne gang, og Mary Jane Watson er ikke længere Spidermans store kærlighed, men derimod Gwen Stacy, som skal spilles af den formidable Emma Stone!

Hvis I synes navnet Gwen Stacy lyder bekendt, er det fordi hun var en bi-karakter i den tredje Spiderman film, hvor hun blev spillet af Bryce Dallas Howard.

Catwoman min yndlings - øhhh - skurk?

The Dark Knight Rises
Jeg er vidst ikke den eneste der glæder sig til denne sidste fim i Batman trilogien - og jeg kan ikke vente med at se Anne Hathaway som Catwoman, nogen har spået hende til at skulle være det "svage" led i filmen, men jeg er sikker på at hendes talent, nok skal bevise dem det modsatte! Jeg er stærk i min tro... Har set trailer for den, og hold da op, det bliver et brag af en film!
Dog håber jeg inderligt at Christian Bale dropper den der underlige stemme når han er flagermusen - det er bare for komisk, på den dårlige måde!

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar