mandag den 26. marts 2012

One to Watch: Lilly Collins

Phil Collins har en datter, og en virkelig smuk en af slagsen! Og hun stormer frem i Hollywood, siden hendes debut i 2009 har hun støt og roligt fået større og større roller - nogle bedre end andre, men der skal være plads til den slags fejl, når man er ung ;)


Ved ikke om det bare er mig, men hun ligner ikke så meget Phil!

 
I den Oscarnominerede The Blind Side, spiller hun Sandra Bullocks datter

I Priest spiller hun Paul Bethanys kidnappede datter,
 en knap så god film som hendes debut - mildest talt!

Lily var ikke færdig med action, her spiller overfor teenageheartthrob Taylor Lautner,
Snart kan vi se hende som Snehvide i filmen Mirror Mirror, og den er jeg meget spændt på!

Pudsigt nok har jeg set alle hendes film, og skal helt sikkert også se Mirror Mirror, da jeg er en sucker for prinsesser og eventyrfilm!
Hvor god en skuespiller hun er, er svært at sige, jeg synes ikke de er særligt udfordrende de roller hun hidtil har spillet, og ej heller de største. Jeg er sikker på at vi nok skal se mere til hende, men håber at det bliver i noget med væsentligt mere substans end bare "damsel in distress".

- Maj :D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar