mandag den 12. marts 2012

I tror det er løgn...

Når I ser de film jeg har snust frem til jer:

"Sænke Slagskibe" - nu som film!

Battleship – som Olivia bloggede om for længe siden, nu er der ikke længe til den rammer de danske biografer, premiere d.21. april



Månen er ikke befolket af rumvæsener, den er befolket af Nazister!


Iron Sky – Film om nazister fra månen, jo jo, den er rigtig nok! En kæmpe satsning fra Finland… premiere d.19. april

Nej, den har ikke premiere til oktober - I kan få glæde af denne film til sommer!


Eddie the sleepwalking cannibal – Thure Lindhardt i selskab med en stum kannibal i Canada! Premiere d.28. juni



´
Én ting I helt sikkert ikke vidste om denne præsident!

Abraham Lincoln: Vampire Hunter. Præsident som vampyr jæger – Edward Watch Out! Premiere d. 12. juli



Zombiernes pendant til "Twilight"


Warm Bodies – Først var det vampyrernes tur til at forelske sig i mennesker, nu er det Zombiernes tur! Premiere d. 23. august

Jeg tror godt jeg kunne finde på at se nogen af dem - hvilke må I gisne Jer til ;)

- Maj :D


4 kommentarer:

  1. Ret spøjse filmoplæg - synes dog stadig, at Warm Bodies er den mest kitchede af dem :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha... Jeg synes helt klart at Iron Sky er den mest weird film jeg længe har hørt om! Er virkelig spændt på, hvordan den bliver modtaget ;)

      Jeg er helt klart til Kitsch - og skal da se Warm Bodies ;)

      - Maj :D

      Slet
  2. Hahaha, sjove film du har fundet frem til. Har hørt en smule omkring måne-nazist filmen, og kan bare ikke se hvordan det skal lykkes. Men det bliver da spændende at se!

    Jeg gætter på at Warm Bodies er en af dem du skal se, nu når du har lidt af en crush på Nicholas ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Olivia - du kender mig for godt... Warm Bodies kommer jeg helt sikkert til at se ;)
      Men den med Lincoln kunne jeg også godt overveje, bare fordi jeg synes den lyder virkelig skør!

      - Maj :D

      Slet