tirsdag den 17. april 2012

Hjemme igen!

Jeg er atter tilbage i Odense, i fredags havde jeg min sidste dag hos Camera Film/Grand Teatret, og det var en ret vemodig dag, ugerne er fløjet afsted, og selvom jeg var lidt træt af at være i praktik til sidst, så var det mærkeligt at gå ud af døren for sidste gang...

Eller næsten!

I midten af maj skal jeg tilbage i en uge og arbejde for dem, mens de tager til Cannes, så det er ikke helt farvel, men det er nu skønt at være hjemme igen! Nu er mit fokus på at få skrevet min hovedopgave, som skal afleveres d.30 maj, jeg er godt på vej, men har lidt problemer med min problemformulering, men har heldigvis et møde med min vejleder torsdag, og satser på at få det under kontrol i løbet af denne uge!

Det blev lige til lidt sniksnakkeri i dette indlæg, men min interesse for film vil aldrig ændre sig, men hyppigheden i biografturene vil ændre sig drastisk, nu hvor jeg ikke har mit gratiskort mere - Æv...

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar