fredag den 13. april 2012

En god oplevelse

Her i sidste uge lavede jeg lidt ulykker på nettet med mit kort... ups... her hvad jeg lavede af ulykker:

Billede lånt af  Laserdisken


Det er som I kan se 3 af Miyazakis film samlet i en boks, til sølle 99 kr. - det kunne jeg ikke stå for, og hvis I heller ikke kan stå for det, så kan den erhverves HER.


Men det jeg egentlig ville fortælle om, var den gode service jeg oplevede hos Laserdisken. Laserdisken er en netbutik, men man kan afhente sine varer i Aalborg eller i Fantask i København, og da jeg nu er ret meget i Kbh i disse dage, så valgte jeg at afhente i Fantask, da jeg så på den måde kunne spare porto, hvilket er specielt gunstigt, når nu jeg kun købte for 99 kr. Når man handler hos Laserdisken skal man være "medlem" og man indtaster alle ens oplysninger, hviket jo er fair nok, og jeg opgav min adresse i Odense, da det er den jeg skal have shippet til næste gang jeg handler hos dem.

Senere på aftenen kunne jeg se at jeg havde fået et ubesvaret opkald, og det viste sig at være Niels Ole fra Laserdisken, han ringede for at høre mig, om det var rigtigt at jeg ville afhente i Fantask, for han ville ikke sende afsted, hvis jeg nu havde trykket forkert! Så jeg ringede til ham og forklarede min situation og at han roligt kunne sende min film til Kbh!


Det synes jeg sq var en ret god service! Så det er bestemt ikke sidste gang at jeg handler hos ham - og for dem der er residerende i Kbh eller Aalborg er det en god måde at spare lidt penge på!

- Maj :D

4 kommentarer:

  1. Den bliver jeg simpelthen nødt til at se. Har hørt rigtig meget godt om den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Minna,

      Ja, jeg kan kun anbefale Hayao Miyazaki film på det groveste, de er smukke og spændende!

      - Maj :D

      Slet
  2. God service bestemt!

    Og godt køb. Jeg har selv erhvervet mig nogle Miyazakis film, som jeg glæder mig til at se. Men lige et hurtigt spørgsmål: plejer du at se dem med original sprog eller med dansk tale?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ser dem helst i originalsproget, mens Manden foretrækker på dansk, så det er lidt skiftende :D

      Jeg synes det giver en bedre oplevelse af filmene når de ses på japansk, det gør det bare mere autentisk, hvis du kan følge mig?

      - Maj :D

      Slet