torsdag den 31. maj 2012

Endelig færdig...

med at skrive hovedopgave, så det betyder at jeg er vendt tilbage til den virkelige verden, efter at have siddet i en opgaveboble i rigelig lang tid...

Men det er ikke ensbetydende med at jeg ikke har set nogle film, specielt fordi jeg var tilbage i Grand i sidste uge, hvor jeg fik fornøjelsen af at se disse to film:

Chamerende, underholdende og fransk


Nyfortolkning af Emily Brontë's klassiker


Og igår da vi havde afleveret hovedopgave med efterfølgende café hygge/fejring med tøserne tog vi en spontan tur i biografen og så denne:

Spækket med superhelte og action - man keder sig ikke...


Jeg kommer nærmere ind på filmene senere, men ville lige tjekke ind, så I vidste der var liv i mig ;)

Hav en fantastisk torsdag derude...

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar