onsdag den 26. september 2012

Den Store Biografdag 2012...



Hold da op hvor har jeg forsømt denne blog siden jeg kom hjem fra praktik og tingene blev lidt hektiske med hovedopgave, eksamen, dimission og ikke mindst BABY!

Men, men, men... jeg har nu været i biografen mange gange i de forgangne måneder, og det vil jeg fortsat blive ved med at gøre, jeg er jo en filmelsker, og der er jo heldigvis noget der hedder babybio ;)

Anyways, det jeg lige ville gøre jer opmærksom på derude, er at der igen i år er Den Store Biografdag, og det falder nu her på søndag! Sidste år nåede jeg ikke selv at benytte mig af det, men i år har jeg bestilt billetter til "Ted" til Manden og jeg.

Hvis I skulle være i tvivl om hvad det går ud på, så har alle på søndag mulighed for at tage i biffen på søndag og se film til ½ pris, og det gælder ALLE biografer og ALLE film - så hvad venter I på? Kom ud af starthullerne og få set nogle film på det store lærrede...

OBS: Det er ikke alle biografer man kan reservere billetter til, da der er så stor efterspørgsel, og de steder du kan reservere til, skal de hentes 24 timer før.

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar