fredag den 11. maj 2012

American Pie - Reunion

Mere tærte, til dem som ikke er helt mætte!

For noget tid siden var jeg inde og se American Pie-Reunion, der er som mange af jer ved, lavet en del American Pie film, men i mine øjne er der altså kun 4 originale, og det er dem som indeholder det originale cast! De andre film har jeg overhovedet ikke gaden og se!

Det er jo længe siden at den første film om Jim & Co hærgede i biograferne landet over, og alle blev (hvertfald i min omgangskreds) ramt af "tærtefeber" og det var på alle mulige måder en sjov film, den første altså, og man krummede tæer - I ved nok hvad det er jeg tænker på! Så kom der en 2'er og en 3'er, og det var helt fint og harmløst, men ikke helt så morsomt som den første, sådan er det jo oftest!

Nu 12 år efter den første film havde premiere, kommer den sidste, et sidste punktum og det runder ligesom tærtefilmene fint af, at finde ud af hvordan deres liv ligesom har formet sig.
Det er det filmen i al sin banalitet handler om, hvad er der sket med dem siden vi sagde farvel i 3'eren, hvilke forventninger de havde til livet, og hvad livet egentlig bød dem! Har de alle fundet kærligheden eller er der mulighed for at tabt kærlighed finder sin vej tilbage - alle disse spørgsmål og mange flere bliver besvaret i denne film, men det er jo ikke helt så "dybt" som det lyder, for det er jo Jim & Co - så selvom at de er blevet ældre, så falder de hurtigt tilbage til deres gamle roller - og det ved I nok hvad det betyder, jeps, mange flere pinnligheder!

Det var en rigtig fin film, jeg morede mig og hyggede mig, synes at det var rart at få sat viden på hvad der skete med dem, men så er det ligesom også det. Det er ikke en film jeg har behov for at se mange gange, medmindre jeg har svære tømmermænd, eller bare har brug for en no-brainer!

Se den hvis du har set de andre, og kan lide at krumme tæer og undre dig over HVORDAN kommer man i disse situationer og hvordan lykkedes det altid for Jim?

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar